Bestaande huurders

Vanaf het moment van inschrijving staan wij voor u klaar. U kunt altijd bij ons terecht als er bijvoorbeeld reparaties nodig zijn.

Wij vernemen het graag wanneer er zich storingen en/of reparaties voordoen. Deze ongemakken worden dan zo snel mogelijk verholpen. Groot onderhoud wordt veelal verzorgd in samenwerking met de eigenaar. Kleine werkzaamheden of gebreken kunt u als huurder vaak zelf oplossen. Denk bijvoorbeeld aan het resetten van de ketel, het vervangen van filters en/of lampen of het vastzetten van het deurbeslag.

Bij voorkeur ontvangen wij uw klacht vanuit de optie melding binnen uw huurdersportaal. Tijdens kantoortijden staan wij u graag persoonlijk te woord. Spoedeisende storingen buiten kantoortijd, welke direct verholpen dienen te worden, kunt u ook melden via het mobiele nummer binnen uw huurdersportaal. Wij zullen ons uiterste best doen om hierin zo snel mogelijk actie te ondernemen.

Als u zelf een verandering aan het gehuurde wilt verrichten, dan moet u dit eerst schriftelijk aanvragen. U mag bijvoorbeeld niet zelf zomaar een wand of raamkozijn plaatsen of verwijderen, de wasbak vervangen of een nieuwe keuken/ badkamer plaatsen.

Heeft u de huur opgezegd? Tijdens de eindinspectie wordt gekeken of er zaken zijn veranderd en zo ja, of deze in oude staat zijn teruggebracht. Naber Vastgoedbeheer bepaalt aan de hand van deze inspectie of er nog reparaties door de huurder uitgevoerd moeten worden. U dient het gehuurde leeg en in goede staat aan ons op te leveren. Onder goede staat wordt onder meer verstaan: goed schoon maken, het verwijderen van eigen aangebrachte inventaris en het herstellen van (daardoor) ontstane schade, zoals boorgaten.